Ledig helg 😀

En rolig jobbvecka Ă€r över med en massa bebisar som kommit till vĂ€rlden. Jag har haft slutbedömning med min barnmorskestudent och det har verkligen varit roligt att se henne vĂ€xa in i rollen som barnmorska. Jag fick lite lala ocksĂ„ som present! 😀

(null)

Idag fick jag skola in en ny barnmorska hos oss och vi hade verkligen en sĂ„Ă„Ă„Ă„ lugn dag pĂ„ jobb utan en enda förlossning 😀. 

VĂ€l hemma har jag haft lite fredagsmys

(null)

AlltsĂ„ 30min pĂ„ löpbandet 😅. Nu Ă€r jag redo för helgen.

Helgen kommer bestĂ„ av "Knut kör julen ut" och storstĂ€dning. Inte det roligaste men ett mĂ„ste! Ska Ă€ven kolla pĂ„ film, Ă€ta choklad, sova, trĂ€na och slappa. 

"Ni mĂ„ste skotta, det mĂ„ste man, det hör till för att det ska vara fint pĂ„ gatan man bor pĂ„"   AlltsĂ„ för grannarna och gemytligheten samt grannsĂ€mjan menade min arbetskamrat. Vi som inte ens Ă€ger en skyffel hahaha, första vintern i huset ju... SĂ„ jag köpte en skyffel igĂ„rkvĂ€ll och F gick ut och började skotta direkt 😂😂

Trevlig helg pĂ„ er!! HĂ„ll avstĂ„nd, anvĂ€nd mask och umgĂ„s bara med dem i hushĂ„llet! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0