På väg till jobbet


Det blir en långhelg i bebisverkstaden, fredagkväll, lördagkväll och söndagdag. Lördagkväll är ingen favorit men ska ta med mig godis så blir det lite lättare 😀. 

(null)

Igår fyllde bästa bonusdottern hela 25år! Otroligt, jag kom in i hennes liv när hon endast var 2år gammal 🥰

Jag var ledig igår så passade på att dels plugga och skicka in delexamination 2 på handledarkursen. Sedan drog jag och Samuel ut och åkte pulka.

(null)


(null)

(null)

Härligt med snö men tråkigt att det kom efter jul men men

(null)

(null)

Antar att ingen missat clownens uppviglande i USA... Vi följde det med spänning live på CNN. 5 personer döda varav en polis. Det var lite skillnad på hur de hanterade dessa "demonstranter" jämfört med under BLM demonstrationerna... 

(null)

Varför bryr jag mig om USA? För att det är en stormakt i världen, en företrädare för demokrati och människors lika värde. Period. 

Trevlig helg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0