Fredag 30/7-21

Intensiva pass på förlossningen och BB under veckan. Roligt men kan vara trixigt att få ihop det hela och samtidigt ge patienterna en positiv upplevelse. Men men som sagt vi gör verkligen så gott vi kan vareviga pass vi är i bebisfabriken 👶🏻👶🏻👶🏻 

I onsdags jobbade jag heldag 7-21:30, var helt slut dagen efter. Jag tränade ändå men efteråt var jag så yr och illamående att jag blev sängliggande resten av dagen… idag, fredag är jag också ledig och är ffa lite yr men inte illamående. Tror det är lägesyrsel, stress och för lite vila…

Idag tränade jag också och det kändes ok men lite yrsel är kvar… ska vila en del idag med för jag ska jobba både lördag och söndag 😅😀. 

Trevlig helg på er allihopa 🌞🌞🌞 sommarvädret verkar ha försvunnit härifrån och nu är det mest molnigt och regnigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0