Helgrapport

(null)

(null)

(null)

I lördags åkte vi Oceanbus vilket är en  sightseeingbuss som omvandlas till en sightseeingbåt under en bit av färden. Det var väldigt kul och guiden var både rolig och berättade många intressanta fakta. Det roligaste var när den skulle ner i vattnet för det var full speed ner i vattnet så alla fick hålla i sig. 

Väl hemma åt vi god thaimat från vår lokala thairestaurang och kollade sedan på två filmer vilka var sådär, inget vi rekommenderar 😀. 

(null)


(null)


(null)

(null)

I söndags tog vi en tur till minigolfbanan på Slagsta strand. Det var de mest misskötta banorna vi sett på länge men vi spelade klart hela rundan trots stekande sol och de nergångna banorna. 😅😅
Väl hemma lagade vi mat och spelade spel innan vi bänkade oss framför tv:n för att se den spännande EM finalen. Rätt lag vann tyckte vi allihopa! 🌞🌞

(null)

(null)

(null)


Idag åkte min syster Ingells och hennes Richard hem igen. De är redan saknade! ❤️❤️

Jag har rydded op (danska för att städa upp) här hemma, tvättat, tränat, ätit och slappat i mitt happy place, satt upp mina gulliga sköldpaddor som välkomnar våra gäster och hängt upp vår nya fjäril. 

Min femte och sista semestervecka är igång vilket känns tråkigt men samtidigt saknar jag jobbet och arbetskompisarna lite också. Och nu är det andras tur att ta det lugnt efter att ha kämpat de veckor jag varit borta. 

I veckan ska vi få besök av kompisar, ev. åker jag och Samuel och gör något kul men jag är ganska fattig nu efter 4 semesterveckor 😅😅

Ha en fin vecka vare sig ni jobbar eller är lediga 🌞🌞🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0