Helgrapport

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I helgen åkte vi till Armemuseet, gratis inträde för alla och där såg vi många intressanta saker. 😅😅
Väl hemma skulle vi grillat med vänner men det ställdes tyvärr in 😩😩

Söndagen chillade vi mest och laddade batterierna för det var min sista semesterdag för denna gången. 5 semesterveckor totalt i sommar, uppdelade på 2 resp 3 veckor är nu till ända. Semestern har varit helt ok, en mix av nytta och nöje, vänner och familj. 🥰🥰🥰

Jag jobbar mitt första pass ikväll, så försöker andas ut och förbereda mig mentalt. Kunde inte sova inatt, nervös efter en paus på 3 veckor hahaha men när arbetskläderna väl är på så är det bara att köra igång 👶🏻👶🏻👶🏻

I veckan är jag ledig fredag och lördag så det är ändå bra, tog ett extrapass på söndag 💰💰💰

Önskar er alla en fin vecka vare sig ni har semester eller jobbar 🌞🌞🌞

Kommentarer
Postat av: Ingells

Ja det är alltod omöjligt att sova sista natten inför att börja jobba efter semestern 😥

Svar: 😢😢😢
Chetti

2021-07-23 @ 10:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0