Helgrapport

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi har haft en väldigt mysig kryssning med mycket gottegott 😀. Mmm brunchbuffen på morgonen satt som en smäck. Vi har spelat spel, kollat på dockteater, magishow och gått tipsrunda. Lagom mycket folk, handsprit överallt och bordsplacering. 👍

(null)

(null)

(null)


Nu är min fjärde semestervecka igång med underbart soligt och varmt väder. Jag har arbetat i drygt 6 timmar i trädgården, klippt ner buskar, träd och häck, klippt och trimmat gräset och rensat plattor. Helt slut nu, så ligger i soffan i mitt Happy Place och slappar, välförtjänat. 

Idag började Henry och Alicia att sommarjobba och båda verkar trivas 🥰. Så det är jag och Samuel som är hemma och är lediga för Felix jobbar också. I veckan ska jag och Samuel till museum, sedan kommer min syster Ingells och hennes fästman Richard och hälsar på ett par dagar, jippie ❤️. Min bror Göran och hans fru Irene kommer också och hälsar på en dag! 💕
Kul med besök!! 🌞🌞🌞

Önskar eder alla en härlig sommarvecka vare sig ni är lediga eller jobbar 🌸🌸🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0