Intensiva pass

(null)

4 dagar på förlossningen i veckan, en dag som koordinator och 3 som barnmorska på förlossningen. Det har fötts en hel del barn i veckan 👶🏻👶🏻👶🏻. Det är intensiva pass och många familjer att bolla mellan samtidigt, det gäller att prioritera och planera hela tiden. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I onsdags hade vi en mysig grillkväll med barnens storasyster Emma och barnens kusiner Sara och Lykke. Många skratt, mycket god mat och trevligt sällskap 🥰🥰🥰

Idag fyller jag år (23/7) och blir hela 42år!! 😅😩😱 Felix, Alicia o Henry arbetar men jag och Samuel är lediga. Anna och barn kommer över hit och firar med mig. Vi ska köpa någon god takeaway och bara chilla/mysa 😍😍

(null)

Jag fick fina kläder, badrock och Trisslotter av F och barnen. Alla kläder var i olika storlekar, ena klänningen var från en barnkollektion strl 158/164 hahahahshaha 

I helgen är jag ledig på lördag men tog ett extrapass på söndagkväll. Våra extrapass ger bra 💰💰💰 särskilt om det är på en helg och att man redan jobbar 100% 😅😅

Önskar er alla en fin helg!! 🌞🌞🌞

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

det bästa med att jobba är att ens egna ungar inte är där hahhahahahahahahah

ser möed gott ut.

grattis än en gång.

trevlig helg.

Svar: Hahahaha
Krabbigt 🌞
Tackar!! 🥰
Chetti

2021-07-24 @ 07:44:23
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Hahaha, stl 158? Hahahahahaha 😆😆 passade den?

Svar: Hahaha, den passade faktiskt men var lite för åtsittande. Måste gå ner några kilo 😅😅
Chetti

2021-08-06 @ 00:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0