Semestervecka 4

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I tisdags drog jag och Samuel till Historiska museet, mysig och varm dag 

(null)

(null)

(null)

I tisdags firade jag och Felix 19-års bröllopsdag! ❤️❤️ Vi var ute och åt, sedan gick vi förbi en asiatisk affär och köpte lite godsaker.

I onsdags storstädade jag nedervåningen på huset och i torsdags storstädades ovandelen. Sedan kom min syster Ingells och hennes fästman Richard hit 🥰 och de ska vara här i ett par dagar och umgås med oss. ❤️

(null)

(null)

(null)

Jag fick en härlig, mjuk och varm filt och god choklad 😍😍. På kvällen grillade vi och spelade spel.

På eftermiddagen kom även min bror Göran och hans fru Irene förbi på fika. Jag bjöd bl.a. på hemmagjord rabarberpaj. 

(null)

Vi fick denna fjäril att sätta upp i trädgården 😍😍

Idag, fredag har vi varit på Viking museet, ätit i Kungshallen och nu chillar vi en stund innan vi ska grilla. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi åkte förbi centrum och träffade på en flitig sommarpraktikant i lokala Ica affären 😍😍

(null)

I helgen hittar vi på nya upptåg och äter en massa gottegott 🥰🥰

Ha en fin helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0