Semestervecka 5

kan sammanfattas med härligt sommarväder, slappa och ta det lugnt, äta gott och träffa vänner 🥰.  Att vara hemma under semestern och njuta är nog det bästa som finns, tycker jag 😀

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Laddar batterierna rejält inför jobbstarten på måndag. Det lär bli intensiva pass framöver men ett samtal/en patient i taget och försöka prioritera så gott det går. Inte lätt, många gånger trixigt och samvetsstressen gäckar. Men vi gör så gott vi kan på varje arbetspass vi går på och vi arbetar som team. Ja nu svamlar jag iväg som jag lätt gör när jag pratar om mitt jobb… 🥰

I helgen ska vi ha vänner över på grill och mys, matlådor ska lagas, powerwalks och bara njuta 🌞🌞🌞

Ha en härlig helg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0