Helgrapport

Jobbelijobb

(null)

Jag var en sväng på IVA och hjälpte personalen med en patient.

(null)

I lördags fick jag gå på akut kejsarsnitt och i söndags var jag på BB och stöttade nyblivna föräldrar. Älskar variationen i mitt yrke, ingen dag är den andra lik och det är en ynnest att få jobba med det jag gör 🥰🥰

Idag var jag också på BB och 3 dagpass på raken gör mig trött... Imorgon blir det kvällspass, sedan ledig onsdag och jobb torsdag och fredag då jag ska skolas in som koordinator på förlossningen 😮😮😮. Läskigt och nervöst men det är bara att köra. Koordinator är den som svarar i telefon på förlossningen när kvinnorna ringer in så det är mycket råd som ges och beslut som ska tas. Man har liksom överblick över förlossning, ante och BB och trixar och fixar så att det blir bra för både familjer och arbetskompisarna. 😅😅

Önskar er en fin vecka!! 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0