Helgrapport

I lördags hade jag biverkningar av covidvaccinet i form av trötthet, muskel och ledsmärta, spänningshuvudvärk och sjukdomskänsla. Symtomen försvann efter 1 dygn och nu är jag bara öm och svullen på insticksstället. 

Annars har helgen bestått av storstädning, träning, bakning, Mello, serier och kakor 😀. 

(null)

Serien "Tunna blåa linjen" är så bra, i senaste avsnittet var de på Kroksbäck hahaha, området jag växte upp i 😀. 

(null)

(null)

Hämtade upp paket med påskpynt till både trädgård och hus. Förra året var vi sjuka i covid-19 och firade knappt Påsken så i år ska det firas 🐣🐥

(null)

(null)

Idag var jag så tillbaka på jobbet efter 9 dagars ledighet och det kändes roligt! Jag är på BB i veckan 👶🏻👶🏻👶🏻

(null)


Jag jobbar månd-torsd i veckan, sedan ledig fred-sönd, underbart! Lille gubben fyller 9år på torsdag så vi ska fira honom på lördag. Litet med få gäster, hoppas att han kan få bjuda klasskompisarna nästa år! 

Ha en fin vecka you guys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0