Långledig

Så nice att vara ledig fredag-söndag 🥳. I veckan har jag varit på BB och träffat härliga familjer och deras söta bebisar 🥰. Jag har haft 3 olika barnmorskestudenter, superroligt 😀

(null)
(null)

Vi fick vår vattenmätare utbytt i veckan då den gamla tydligen stått still sedan 2019... Killarna förklarade och visade även mig hur man höjer trycket på elementen samt luftar dem. Vi fick en nyckel till elementen av dem 😀. Tydligen var vårt tryck på 0 vilket förklarar varför vi haft ojämn värme i huset och att elementen inte fungerat optimalt 😅😅. 

(null)

(null)

(null)

Lille gubben fyllde 9år igår och det firades med sång och presenter ❤️. Han skänker oss så mycket glädje, skratt och kärlek. Matte, mjölkchoklad och Roblox är det han gillar mest ❤️

(null)

Passade på att baka mina smarriga lalabollar till firandet imorgon. Min kära Anna och hennes barn kommer till oss imorgon för att fira lille gubben. Hoppas så att vi kan ha ett riktigt barnkalas med klasskompisarna nästa år 🥳🎂🎉. Kusin Sara och hennes pojkvän kommer också 🥰. 

(null)

Idag har jag färgat hår, ögonbryn och blekt tänderna 😀. Lite fräschare.  

I helgen blir det som sagt ett mindre firande för Samuel och sedan Mellofest på kvällen. På söndag chillar vi och umgås med familjen och så måste vi prova alla nya roliga spel 😀. 

Ha en fin helg! 🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0