Ledig fredag

Nu på förmiddagen var jag ute och fikade med en sjukskriven arbetskompis, trevligt 😀 Kom hem, tränade och ska strax hämta lillebror från skolan. 

Idag måste vi kolla på hur man söker bygglov för staket och lite sådant. Vi måste också bestämma oss för ett staket och köra på det, ev. sätter vi upp det själv, då det redan finns staket uppe hoppas vi kunna använda samma betongklump/stolphållare till stolparna till nya staketet. 

I veckan har jag varit på förlossningen och haft någon bredvid mig varje pass både barnmorskestudenter och inskolning av nyutexaminerade barnmorskor. Så roligt! De är så inspirerande, peppade och hungriga på att bli så bra barnmorskor som möjligt. 

Igår var jag så trött att jag somnade 21:00 och sov till 07:00! Det är en sak jag är glad över att jag inte har problem med att somna och sova, visst vissa nätter såklart som de flesta människor men inte konstanta problem som en del människor har. 

(null)

Solen har börjat titta fram, så härligt men ffa riktigt kallt... 

(null)

Äntligen är nya PH igång, så kul! Drama direkt hahaha och bästa avkopplingen för min kropp och hjärna. 

I helgen jobbar jag både lördag och söndag, dagtid blev det båda dagarna då en kollega ville byta från dag till kväll på söndag 😀. 

Nu har det gått 2 veckor sedan jag vaccinerades med Astra Zenecas vaccin så nu pustar jag ut vad gäller blodproppar då 😅😅

Trevlig helg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0