Ledig helg 😀😀

Jag har haft en busy men rolig vecka. BB familjer, barnmorskestudent, "ledig" onsdag som bestod av allt möjligt, torsdag pĂ„ förlossningen och idag "skolades" jag in som koordinator pĂ„ förlossningen. 

(null)

Massor av dokument för att söka tillstÄnd för vÄrt staket/plank. Vi mÄste bara bestÀmma oss för vilket staket och vilken höjd sedan ska allt fyllas i och skickas in.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

PÄskpyntat i trÀdgÄrd och hemma, mysigt med pynt och i denna trÄkiga Corona vÀrld blir det extra kul med nÄgot extra att fira!

(null)

Samuel Ă€r sĂ„ glad över sin nya cykel och vill cykla nĂ€stan varje dag 😀

(null)

Idag satt jag som koordinator för första gĂ„ngen. Jag var sĂ„ nervös och sov oroligt men det gick över förvĂ€ntan och det var dessutom roligare Ă€n jag trott. Svarade pĂ„ massor av samtal frĂ„n kvinnor och deras anhöriga som ringde in till förlossningen. Det var allt frĂ„n vĂ€rkpatienter, till oro, blödningar och vattenavgĂ„ngar. Vi hade full avdelning sĂ„ det var lite roddande för att fĂ„ loss rum men allt flöt pĂ„ nĂ„gorlunda bra tyckte jag 😀. 

I helgen ska vi pyssla med lite saker hĂ€rhemma, kolla pĂ„ staket, sĂ€tta upp nya brandvarnare, trĂ€na, Ă€ta gott m.m. 

Önskar er en fin helg!!! 🌾🌾🌾

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ta nu i ordentligt nÀr ni söker sÄ att ni inte behöver söka om, jag tror att det nog inte Àr nÄgra problem om ni skulle göra det lÀgre Àn ansökt men tvÀrtom blir de kinkiga.

trevlig helg

Svar: Yes, vi har valt ut det staket vi vill ha sĂ„ hoppas det ska gĂ„ bra 😀
Chetti

2021-03-27 @ 07:52:06
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0