Semestern fortlöper

Måndag-onsdag i Skåne bestod av mycket slappande, gottegott, umgås med mamma och syster Ingells, middag på restaurang i Skurup med syster K, besök hemma hos svägerska med familj där vi bjöds på grillat 🥰. Lugnt, mysigt och precis som en semester bör vara!

(null)

(null)

(null)

Igår, torsdag så vaknade vi upp här hemma i Salem med vetskapen om att vi hade 4 härliga lediga dagar kvar innan vardagen drog igång igen. Vi gjorde inte så mycket igår, jag tränade 2ggr, kollade på film, vi var ute en sväng så Samuel kunde cykla och så.

(null)

Idag, fredag har jag så äntligen fått min första dos av Covid-19 vaccinet. Det ger enligt henne som gav mig den ca 75% skydd mot Corona. Andra dosen får vi om 9-12 veckor 😀. Känns tryggt och bra att vi äntligen får vaccineras!

I helgen har vi inte så mycket inplanerat, storstädning, träning, baka till Samuels kalas m.m. 

Jag har skrivit listor idag på allt som vi vill köpa till huset och fixa med huset. Vissa saker billiga och enkla medan andra är kostsamma och kräver mer arbete för att få igenom. Ska försöka beta av något på listan varje månad. 
Det stora projektet i år är att sätta upp ett nytt och högt staket på sidan och bak i trädgården. Inte lätt att få till men vi måste! Vårt staket idag är ett skämt, trasigt, vingt och pinsamt!

Önskar er alla en fin helg!! 😀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0