Skåneland

Yes i lördags förmiddag anlände vi till Skåneland efter en mycket smidig tågresa ner med väldigt få resenärer och där merparten hade mask. 

(null)

(null)

Vi bor hemma hos min syster Ingells där även mor min bor tillfälligt. I lördags åt vi goda grillade burgare och min mamma har en specialarplats bakom ett plastskynke. 

(null)

På kvällen kom min bror Stamp-E med familj över och vi kollade på Mello delfinal 4 ihop och åt gottegott. 

Igår, söndag åt vi goda frallor till frukost, lekte i stadsparken i Svedala, åt carnitas tillagade i slowcooker och på kvällen tog jag och Samuel ett härligt dop i deras bubbelpool över bar himmel 😀. 

(null)

(null)

(null)

Idag är det måndag och vi chillar och tar det lugnt. Ikväll ska jag och Ingells ev. gå ut och äta med en av våra systrar K. 

Imorgon ska vi hem till min svägerska med familj en sväng och på onsdageftermiddag åker vi hem till 08-land igen 🙃. 

På fredag ska jag äntligen få första dosen av vaccinet mot covid-19. Vi får Astra Zenecas. Andra dosen får vi efter 9 veckor. 

Idag har vi bott i vårt hus i 1år, otroligt vad tiden flyger fram! Älskar huset, området och vår förort 🥰. 

(null)

(null)

(null)

Önskar er en fin vecka!! 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Så trevligt att ha er här <3

Svar: ❤️❤️
Chetti

2021-03-03 @ 16:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0