Det tar aldrig slut

Felix är inlagd på Mava (medicinsk akutvårdsavdelning) på Huddinge sjukhus 😢😢

De senaste 2-3 veckorna har han känt sig konstig, yr, trött, kissar mängder och dricker mängder. Så han gick till vårdcentralen idag för fasteprover och han skickades direkt till akuten. Han hade 18,8 i fastesocker!! 

De lade in honom med misstanke om nydebuterad diabetes. Han har fått insulin, vätskedropp och hans ketoner i blodet är höga... Ett steg i taget, vi får höra vad de säger på ronden imorgon.

Jag tog på mig mina arbetskläder, gick in på MAVA och bad att få träffa F och lämna grejer och det fick jag ❤️. Han mår hyfsat bra men är självklart orolig över detta. Och vi med...

Det känns som vi drabbas av det ena efter det andra... 😢😢

Hoppas allt ska bli bra med honom och att de kan sätta rätt diagnos så han kan få rätt hjälp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0