Grillat, grillat och grillat

Det blev grillat på menyn på både fredag, lördag och söndag 😀

På lördagen kom min vän J och hennes dotter M, vi satte upp studsmattan (läs Felix hahaha) så barnen kunde hoppa och sedan grillade vi kyckling och svampspett m.m. Gott! 

(null)


(null)

(null)

(null)


På söndagen kom min vän A och hennes son G och det blev ännu mer hoppande på studsmattan och så grillade vi flintastek m.m. Goodigoodie 😀

(null)


(null)

(null)


Annars har jag tränat, fixat och odlat i trädgården, och en massa annat så i princip väldigt lite slappande men det var en rolig helg! Förhoppningsvis har vi både jordgubbar, morötter och sockerärtor till Midsommar 😀

(null)

(null)


Idag var jag tillbaka på förlossningen med min barnmorskestudent. Vi hade en förlossning som tyvärr blev ett omedelbart sectio så det blev lite traumatiskt för familjen 😢. Men barnet mådde prima! 🥰

I veckan jobbar jag alla dagar förutom fredag så det är en långvecka på jobbet. 👶🏻👶🏻👶🏻 Ska vara på förlossningen men får se om jag flyttas någon av dagarna?!? Min barnmorskestudent går med mig nästan alla passen. 

Ha en fin vecka! 😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0