Nya prylar/tandläkarbesöket

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bilder på lite nya prylar vi köpt till huset, jag och F är sämst på att inreda. Vi har verkligen ingen känsla för det hahaha men det är kul att köpa och ändra lite. 

Hos tandläkaren konstaterade tandläkaren snabbt att 5 mjölktänder måste dras ut ganska omgående för att de permanenta tänderna ska ha en chans att komma fram och rätta till sig. Nästa månad ska alltså min lille gubbe få 5 tänder utdragna. Sedan kommer de följa honom noga och oftare än normalt för troligen kommer det bli så för alla hans mjölktänder och permanenta tänder... 😩
Om det inte rättar till sig så blir det troligen tandställning senare. 

(null)

(null)

Planterade lite fler jordgubbar idag så nu har vi 20 hoppfulla plantor som jag hoppas växer till sig och ger oss goda jordgubbar i sommar 😀. Våra älskade rabarber börjar också sträcka på sig, längtar efter min goda rabarberpaj.

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

det är ERT hem. det NI gillar är det ni ska ha. finns inget som heter sämst eller bäst på att inreda tycker jag, jag gillar snöig inredning haha (men det är därför jag har lämnat ifrån mig huset för min fru är inte likadan hahahah, hon tycker jag gör det hemskt hehe)

Svar: Nej men vissa är verkligen duktiga på inredning 😀

Chetti

2021-05-08 @ 07:11:52
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

glömde ju det med tänderna. jaja inget att göra, bara vara tacksam att vi har så fantastisk tandvård som vi har i sverige och bara ta emot så mycket hjälp man kan så det blir bra framåt. Tandställning får man ta om det skulle behövas, no pain no gain hehe. Trevlig helg

2021-05-08 @ 07:13:07
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0