Tröttetrött

(null)

(null)

(null)

(null)

Det var högsommar på min lediga dag i tisdags och det var helt underbart! 

Jag jobbade onsdag och torsdag på BB, jag fick erbjudandet att jobba heldag (7-21:30) på torsdagen mot att vara ledig idag, fredag! Slog till direkt, och heldagen gick bra då det var en ganska lugn arbetsdag på BB. 

Så idag är jag ledig och även lördag och söndag, så härligt! Så idag har jag sysslat med marksysslor som disk, tvätt, veckohandling och hunnit med en powerwalk också. Tanken var att arbeta i trädgården idag men då slog regnet till så det var ju synd 😅😅 så nu ligger jag och slappar istället 😀

(null)

Förhoppningsvis så regnar det inte i helgen så vi kan klippa gräset och sådant 😀

Trevlig helg på er 🌸🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0