Vaccinerad

(null)

Idag fick jag så äntligen vaccindos nummer 2 mot covid-19. Vi fick välja mellan AstraZenecas och Pfizer. Jag valde AstraZenecas för tror nog det är bästa att fortsätta med det man börjat med än att man mixar mellan 2 märken... 

Jag är ledig imorgon ifall jag får några biverkningar 😅😅

I helgen var jag och min barnmorskestudent med om 2 fina förlossningar. Det var action och adrenalinpåslag deluxe mer än så kan jag inte säga... 😀

Är riktigt trött efter att ha jobbat 3 dagpass på raken 😅😅😅. Imorgon, tisdag, är jag som sagt ledig och ska nog mest chilla 😎 

Sedan jobbar jag onsd-fred på BB. Var även på BB idag och fick bl.a. ta hand om en härlig familj som jag hade äran att förlösa för ett par dagar sedan 😃
Roligt när man ses igen!

Önskar er alla en härlig vecka! 🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jaja vaccinera mera :) väntar på min egen, hoppas dom börjar med oss i juni så man kan få ett vaccinpass till danmark i augusti typ hehe.

Svar: Hoppas snart du får vaccineras!! Ska bli skönt om livet kunde gå tillbaka som det var förut!
Chetti

2021-05-11 @ 07:09:30
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0