Halloweenfirande

I lördags var jag och F ute en sväng, vi köpte nytt kraftigt modem så att vi kan börja använda vårt nya fibernät på riktigt. Vi köpte även en ny kolsyremaskin då den gamla pajat och lite annat smått och gott. Det mesta av dagen låg jag i sängen och kollade filmer/serier 😁. 

I söndags firade vi Halloween med mina två bästa vänner med barn. Alltså vi hade så roligt, längesedan jag skrattade så mycket. 🤣🤣🤣 De är galna haha, och det känns så bra när de säger att de trivs och kan vara sig själva hemma hos oss. ❤️❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi bjöd på lite allt möjligt som fisk, nuggets, pommes, chili cheese, stew, ris m.m. Och sedan gick barnen Trick or Treat hos grannarna på gatan och vi fick även besök av flera barn, kul!!

Senare på kvällen åt vi chips och en massa godis. Yummy

(null)

I veckan hämtade jag mina nya glasögon, progressiva. Skumt men jag börjar vänja mig redan 😁. 

Jag ska snart bege mig till jobbet då jag jobbar kväll 👶🏻👶🏻👶🏻. Barnen har höstlov och får underhålla sig själva. 

Ha en härlig vecka 🌸🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ni verkar verkligen ha haft en superhärlig halloween 👻 här tog vi inte ens fram sakerna 🙈

Svar: Ja, det var så mysigt! 🤩😍
Chetti

2021-11-06 @ 00:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0