Härlig höstvecka

I tisdags hade jag och min barnmorskestudent en fin förlossning vilket blev en kul början på hennes resa mot examen. 

I onsdags satt jag som koordinator och det var ett händelserikt pass men allt gick bra och det föddes en hög med bebisar 👶🏻👶🏻👶🏻

Igår, torsdag, var jag ledig så passade på att åka hem till en kompis som nyligen fått sitt andra barn. Supersöt och även storebror var söt och busig. 

(null)

(null)

 Väl hemma igen så färgade jag håret, ögonbrynen och blekte tänderna. Kul att förnya sig lite 😀

(null)

Idag, fredag, äe jag också ledig så passade på att veckohandla på förmiddagen och sedan har jag fixat badrumsbänken med dekorplast. Första gången jag gör det i mitt liv så blev ändå hyfsat nöjd med resultatet 🤩

(null)

(null)

(null)

Nu blir det fredagsmys resten av kvällen, Idol och kanske någon serie?! Ska baka också, är med i en Buzzadorkampanj (ovanligt, va? Hehe) och denna gång ska man baka 😀

Jag jobbar lördag och söndag, på BB enligt schemat 👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻

Önskar er alla en fin helg!! 🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Maria

En riktig Cooling 😍

Svar: Ja 😎
Chetti

2021-11-19 @ 20:35:38
Postat av: Stamp-E

haha trodde det var ett grav-test på sista bilden men såg sen att det var en kniv haha

trevlig helg

Svar: Ungefär samma 🤣🤣🤣
Chetti

2021-11-20 @ 07:25:33
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0