Ledig helg 😀😀

Min lediga tisdag vilade jag mest, kollade serier och sÄ.

Onsdag var jag pĂ„ BB med en barnmorskestudent, trevligt đŸ€©

I torsdags hade jag teamtrÀning i olika akuta situationer som kan uppstÄ pÄ förlossningen, vÀldigt lÀrorikt och bra!

Idag var jag pĂ„ antenatalen och det var en ganska ok dag trots att det hela tiden finns saker att göra. 😅😅
Jag vaccinerades mot influensan idag ocksĂ„, (vi fĂ„r pĂ„ jobbet) skönt att ha det gjort 🙃. 

SĂ„ lite gott och blandat har jobbveckan bjudit pĂ„, kul med omvĂ€xling 😍. 

I helgen Ă€r jag ledig vilket jag ser framemot med sovmorgnar och sedan ska trĂ€dgĂ„rd och hus julpyntas 😀😀. 

Vi kommer högst troligen Ă„ka till SkĂ„ne över julen! Ska bli sĂ„ mysigt och roligt, lĂ€ngtar 💕💕

Ha en fin helg allihopa!! 🌾🌾

(null)

(null)

(null)

NĂ„gra nya badrumsdekorationer 😍😍


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lite av de nya inköpen inför julen. Ser framemot att sÀtta upp allt i helgen!
LĂ„t julmyset börja đŸ€©đŸ€©đŸ€©

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0