Ledig helg 😀

Jobbveckan har varit helt ok, mest suttit som koordinator på förlossningen och det har varit ok arbetspass 👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻

(null)

Ikväll hamnade jag och F i en väldigt lång och stillastående kö pga en bilolycka med flera bilar inblandade… Vi satt i den i över en timme… 

(null)

En ny serie som jag börjat kolla på, på Discovery +. Riktigt scary och lämnar en creepy och olustig känsla efter sig…

(null)

Företaget Baby Journey kom och lämnade tårta till oss 😍🤩

I helgen ska vi storstäda, köpa vinterjacka till Henry och vinterskor till  Samuel. Det hinns säkert med någon film och serie också 🙃

Önskar er en härlig helg!! 🌸🌸


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

haha älskar att du täckte över regskylten haha vid en vanlig kö :D

trevlig helg

Svar: 🤣🤣🤣
Chetti

2021-11-13 @ 07:59:47
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna Karlsson

Tråkigt med bilolycka, hoppas att det gick bra för inblandade parter. Den serien är nog inget för mig. Jag är så lättskrämd...

Svar: Ja, det hade gått bra för alla inblandade i olyckan! 😊 Nej, se inte den serien om du är lättskrämd 😅😅
Chetti

2021-11-13 @ 11:02:51
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0