Det nalkas en jobbhelg

Det har varit en rolig och välsigt lärorik vecka med både barnmorskekonferens och digital amningskonferens.
Det kändes lyxigt att få bli inbjuden av jobbet till detta och maten var helt fantastisk!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår, torsdag, var jag ledig. Hade en av mina Covid dagar, vi fick ju två extra lediga dagar i år för att vi kämpat och jobbat genom hela covidpandemin. 
Jag tog det mest lugnt, kollade serier och så. Alltså You, har ni inte sett denna serie så rekommenderas den starkt! 

I helgen blir det jobb i bebisverkstan! Fred kväll (missar Idol buhu), lörd dag (ser Idol på tv4play yay) och sönd kväll. 

Önskar er alla en fin helg 🌸🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

"samamning i regnbågsfamiljer"..... nä jag säger som mamma, tyst min mun så får du socker..

trevlig helg

2021-10-23 @ 07:51:39
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0