Helgrapport

Det var en bra helg i bebisfabriken. Jag var på antenatalen, det var en blandad kompott av patienter och situationer men allt gick bra och flöt på fint.

(null)

Igår, måndag så satt jag som koordinator på förlossningen och det var fullt överallt, så det var ett evigt pusslande hela passet för att det skulle flyta på… 😅😅

Denna vecka är jag ledig på tisdag, jobbar på förlossningen onsd-fred med min barnmorskestudent 🤩. 

Samuel är dunderförkyld med hosta så han lär bli hemma minst en vecka. Han har varit förkyld en hel del detta året, mycket mer än tidigare år… Hmm han rör sig för lite, äter för dåligt och sover oroligt så det är troligen därför… Jobbigt men F pluggar ju på distans och jag är hemma ibland, jobbar kväll och så, vi pusslar för att slippa vabba. Samuel kan också vara hemma ett par timmar själv om det krisar, skönt när barnen blir större 😀. 

Önskar er alla en fin höstvecka! 🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0