Helgrapport

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ledig helg och helgen har bestått av serier, filmer, Halloweendekorerande och idag var jag en sväng på Lidl och handlade gottegott inför vårt Halloweenfirande. Idag, måndag, är jag också ledig.

Samuel är ffa förkyld, i över en vecka nu… Han var så ledsen när jag sade att han inte får gå till skolan än. Detta blir en långdragen historia känns det som, troligen RS virus eftersom det är det som härjar som värst här just nu. 

Nu på tisdag och onsdag ska jag på barnmorskekonferens inne i stan. Reproduktiv hälsa i två heldagar med olika talare, studier m.m. Ska bli kul! Vi blir bjudna på tre rätters middag på kvällen också, lyxigt värre 🤗. 

På torsdag är jag ledig och sedan jobbar jag fred-sönd 🌸🌸🌸

Önskar er alla en fin vecka! 



Kommentarer
Postat av: Stamp-E

hehe nja vi väntar lite med att pynta :D men sen ska det bli kul (läs Katja väntar haha)

ja det är tradigt med sjuka barn. Lite snörvel får man ta men inte när dom är dåliga så nä det funkar inte tyvärr.

jag älskar dom där potatis-huena, måste se till att få tag på dom haha.

i övrigt så har vi redan gjort vår Halloween Special där vi testar massor massor av gott hehe, den går upp snart, håll utkik.

ha de bäst.

Kram

Svar: 😀😀
Chetti

2021-10-19 @ 07:05:20
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0