Jobbehelg

Yes jag jobbar lördagkväll och söndagdag men idag, fredag, är jag ledig. Jag tar det lugnt, gick en powerwalk i höstvädret men resterande dag ska jag mestadels ta det lugnt, kolla serier och sådant. 

(null)

Igår var jag på en utbildningsdag på Karolinska Institutet i Solna. Det var en intressant dag med både föreläsning och diskussioner. Det handlade om "Rasism i vården". 

(null)

Måndag och tisdag hade jag två studenter som gick med mig och de hade peer learning, kamratlärande och det var lärorikt och roligt. Min student sade "Det märks att du älskar ditt jobb" och det var så fint att höra och det stämmer så väl. Kul att det märks! 🤗

Jag har väl inte så mycket mer att babbla om mer än att ni får ha en trevlig helg 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0