Ledig helg 😀

Yes jag Ă€r ledig lördag-mĂ„ndag och det Ă€r sĂ„Ă„Ă„ efterlĂ€ngtat! Jag ska verkligen vila dessa dagar för jag kĂ€nner att min kropp verkligen skriker efter vila. Men hyperaktiv som jag Ă€r sĂ„ kommer det varvas med annat som att Halloweenpynta till exempel đŸ€©đŸ‘»đŸŽƒ

(null)

(null)

Nu inför studenten sĂ„ sĂ€ljer Alicia bĂ„de kakor frĂ„n Kalservice och saker frĂ„n Newbody vilka vi fick idag 💾💾💾. Nu ska det Ă€tas kakor 😅😅

Jag har plöjt igenom vissa serier i veckan. Squid game, speciell men vĂ€ldigt underhĂ„llande 🙃

(null)

Kastanjemanden har jag ocksĂ„ sett, sevĂ€rd dansk kriminalserie đŸ˜đŸ€©. 

Just nu kollar jag pĂ„ The Maid, vĂ€ldigt bra Ă€nsĂ„lĂ€nge. 

SĂ„ mycket serier och filmer jag vill se, passar perfekt nu i höstrusket. 

Jag var pĂ„ förlossningen onsd-fred och jag och min barnmorskestudent hade en fin förlossning och trĂ€ffat en massa hĂ€rliga familjer. Idag var jag koordinator 😁. Roligt dĂ„ det var en helt ok dag för oss alla med rimlig arbetsbörda. 

IkvÀll blir det Idol sÄklart!!

Ha en fin helg 🌾🌾🌾


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0