Ledig helg!! đŸ€—

Var pĂ„ förlossningen onsd-fred med studenter och det var bra pass! Vi hann med det vi skulle och allt gick smidigt med det mesta đŸ‘¶đŸ»đŸ‘¶đŸ» 

Men nu tar jag en efterlĂ€ngtad ledig helg som kommer bestĂ„ av bĂ„de nytta och nöje. Ser framemot söndag dĂ„ vi ska fira Halloween med vĂ€nner och deras barn. đŸ‘»đŸŽƒđŸ‘» Barnen har höstlov nu sĂ„ det ska bli skönt med lite sovmorgon under lovet 😊. 

IkvĂ€ll blir det sĂ„klart Idol vilket jag ser framemot men först ska jag Ă„ka och veckohandla 🙃. 

(null)

Ny serie igen, Midnight Mass och har hunnit med tvĂ„ avsnitt, verkar spĂ€nnande. Jag har kollat klart pĂ„ sĂ€song 3 av You och nu lĂ€ngtar jag redan efter sĂ€song 4. đŸ€©đŸ˜

Önskar er alla en lĂ€skig Halloween!! Hoppas fĂ„ se barn som gĂ„r Trick or Treat, tĂ€nkte skicka ut Samuel med kompisar pĂ„ en runda đŸ€Ł






Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jaja vi ska trick and treata idag.

SÄg klart Squid Games hÀromdagen och gÄsmamman och Deg sÄ nu kollar vi Interrogation.

Midnight mass ligger pÄ listan haha.

trevlig helg

Svar: Har inte sett GĂ„smamman men mĂ„nga sĂ€ger att den Ă€r bra fĂ„r vĂ€l sĂ€ttas upp pĂ„ min lista över serier 😁. Vad tycker du om Deg och Interrrogation? Har inte sett nĂ„gon av dem, vĂ€rt att se?

Hoppas ni hade en fin helg!!
Chetti

2021-10-30 @ 07:51:13
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0