Urlakad

Det är precis så jag känner mig just nu, urlakad, dränerad på energi och låg. Det är tufft på jobbet, 4 dagars hektiska arbete i bebisfabriken är förbi och hösten är ingen favoritårstid för mig. Mörker och kyla är inte min grej. 

Det hjälper inte heller humöret att jag inte tränat ordentligt förra veckan och att jag gått upp mer i vikt…

Jag är i grunden en positiv människa som oftast ser positivt på saker och ting men nu är det kämpigt även för lilla mig…

Men men en dag i taget bara och idag är jag ledig 😊. Jag ska ut på en ordentlig powerwalk nu för att få lite ljus och syre i mig, sedan åka en tur till ett centrum för lite ärenden och försöka vända mitt mående uppåt igen. 

Sedan jobbar jag onsd-fred och har peer learning på förlossningen med 2 studenter samtidigt. Kul! 😊

Jag ser framemot söndag då vi ska fira Halloween här hemma med mina 2 närmsta vänner och deras barn. Äta gott, skratta och bara vara ❤️. Det behövs mer glädje, skratt, roliga saker som händer i våra liv! 

Önskar er alla en fin vecka!

Ps. Bara att få skriva av sig hjälper så mycket. Vet inte vem som läser min blogg men tack för att ni gör det ❤️

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jaja men man har inte så mycket att välja på tyvärr, så det gäller att se guldkornen i livet.

Du hade väl sett Squid Game? Det talet den gamle gubben håller i sista avsnittet var så otroligt träffande (nä inte rik eller fattig biten haha) men hur viktigt det är att ha roligt och att när man har roligt så tappar man tid och rum. "We dont stop playing because we get old, we get old because we stop playing"

Svar: Tack!! 💕

Ska försöka få till mer ”playing” i livet
Chetti

2021-10-27 @ 06:56:32
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0