Fredag 3/9

Det har varit en bra vecka, jobbade i tisdags och hade hand om en härlig familj som inte hann föda på mitt pass men vi hade ett par roliga och trevliga timmar tillsammans. 🙌🏻

Jag var ledig onsdag samt torsdag och det var härligt! Tränat, kollat serier (för många serier, för lite tid… 😅), hade utvecklingssamtal för Samuel där det enbart är fina ord (otrolig i matte och en fin vän), fixat i trädgården, bakat rabarberpaj och njutit. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Så nu är jag redo för en jobbhelg i bebisfabriken 🥰👶🏻. Jobbar fredagkväll, lördagdag och söndagdag.

Önskar er alla en härlig helg, njut av det underbara höstvädret 🌞🌞🌞

Kommentarer
Postat av: Ingells

Så härligt med egen skörd! Vilka morötter! Säkert så goda! Härligt med Samuel ❤️ Stor kram

Svar: ❤️❤️
Chetti

2021-09-03 @ 20:11:52
Postat av: Stamp-E

haha jag trodde först det var en bild av corona-viruset som du lagt först haha

trevlig helg.

Svar: 😅😅😅
Chetti

2021-09-04 @ 07:09:32
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0