Jobbehelg

Yes, jobbar fredagkväll, lördagkväll och söndagdag på förlossningen tillsammans med min barnmorskestudent. Hoppas på roliga och trivsamma pass, gärna någon förlossning också 🥰👶🏻. 

I tisdagskväll var jag på BB, det var ett tag sedan så det var kul. Det var ett intensivt pass med mycket att göra men men det gick ändå hyfsat bra. 

Onsdag var jag ledig, en så kallad Covid-dag. Vi på Karolinska har fått två extra lediga dagar att ta ut nu under 2021 för att vi arbetat under dessa förutsättningar som vi gjort under pandemin. Så det var härligt, pysslade på härhemma med lite smått och gott, kollade på serier och annat. 
Torsdag var jag också ledig, och det blev verkligen en chill dag, tränade såklart, åkte och veckohandlade på förmiddagen och låg sedan i soffan och kollade serier i flera timmar 🥰. 

(null)

Det hade blivit strul med Alicias vaccindos 2 så efter att ha kontaktat supporten i Alltid Öppet appen så kunde de slutligen ordna en tid. Så på måndag får hon sin andra dos och då är 80% av vår familj fullt vaccinerade 🥰. Nu väntar vi på att de ska sänka åldern ännu mer så även Samuel kan vaccineras. 

Önskar er alla en fin helg 🌞🌞


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

i lööv vaccinpositivitet. fattar mig inte på de stirriga trollen anti-vaxxarna, men min räliga teori är, att ju intelligentare människor är, ju mer vaccinerade är dom hahahah.

måste se A H S den nya, vi älskar ju den serien.

ha en fin helg.

kramar från södern

Svar: Klart och nu är alla förutom Samuel fullt vaccinerade yay 😁

Gillar nya säsongen av AHS, först var jag tveksam men den växer med varje avsnitt 🤩

Kramar
Chetti

2021-09-25 @ 07:58:48
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0