Långledig

Hela fredag, lördag och söndag är jag ledig!! Välförtjänt minst sagt.

Det har varit ändå en ganska ok arbetsvecka med många härliga förlossningar 🥰. De flesta passen hade jag min barnmorskestudent vilket är så kul! Hon är duktig och lär sig snabbt! 

Idag är det fredag och jag har tränat, fixat i trädgården inför höst/vinter, färgat håret och tagit emot killarnas nya sängar. Överdragen till utemöblerna är superbra och inköpta på Ikea 🤩. Ikväll ska jag handla och sedan blir det chill 🥰

(null)


(null)

(null)

(null)

I helgen kommer Anna och minst ett av hennes barn. Jag har tänkt att vi ska grilla en sista gång innan höst/vinter är här på riktigt men vi kommer äta inomhus 😅. 

Henry är nu fullt vaccinerad vilket känns bra. Men det blev Pfizer denna gång och enligt sjuksköterskan som gav den så sade hen att Moderna och Pfizer är samma slags vaccin så det fick bra att blanda de två… Alicia ska också få andra dosen nu i dagarna. 

Önskar er alla en fin helg 🌞🌞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0