Ny arbetsvecka igång

Vi har haft en riktigt bra helg! Lördagen bestod av träning, pizza, en massa gottegott och slapp i soffan. Söndagen bestod av träning, en tur till Ikea där vi beställde nya sängar till Henry och Samuel, en tur till NetonNet där vi köpte en ny 65 tumstv till det nedre vardagsrummet.

(null)

(null)

Idag jobbade jag dag i bebisverkstan tillsammans med min barnmorskestudent och nu ikväll var jag på föräldramöte i Henrys nya skola. Väldigt engagerad rektor och engagerade lärare!! Hans program och upplägg är så intressant och passar Henry så bra. 

I veckan jobbar jag då månd-torsd och är sedan lyxigt värre ledig fred-sönd 🙃. 

Önskar er alla en fin vecka 🌞🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0