En redig bonnaförkylning

Nej, det har inte alls blivit bättre i helgen snarare tvärtom, riktigt förkyld och tjock i huvud och bihålor… covid negativ och jag hade varit förvånad om det var det för jag hade det i mitten av januari. Trodde mitt immunförsvar var lite bättre nu med regelbunden träning, vitaminer, frukt, grönsaker och så men jag har känt mig utarbetad på sistone så kroppen sätter väl stopp på sitt sätt för mig att lyckas varva ner. 

(null)

Legat i soffan och kollat serier… inte roligt att vara sjuk alltså speciellt inte för mig som det kryper i kroppen för om jag sitter still för länge men kroppen säger nej, jag orkar inte göra något…

Så sjukat mig från jobb månd-onsd 😢 och är ledig på torsdag, jobbar fredagkväll och hoppas verkligen det blivit bättre tills dess… 

Barnen har Påsklov just nu men får hitta på egna saker själva, ev. går vi på bio på torsdag om jag är tillräckligt okej. 

Jag jobbar hela Påsken om jag är okej vill säga så vi kommer att fira Påsk på lördag efter jobbet med god mat och påskgodis 🙏🏻🎉🥰

Over and out 🤧🤧🤧



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0