Fredag 😊

Tisdagens naprapatbesök gick jĂ€ttebra, en professionell person som tog en bra anamnes och kontrollerade mig noggrant. Det konstaterades vara en muskel som behöver strĂ€ckas ut, jobbas med och inget allvarligt trodde hen. Fick en ordentlig massage/naprapati och lite kotjustering i ryggen samt en massa bra tips pĂ„ olika övningar. Jag har bokat in en ny tid om 2 veckor och kommer dĂ„ frĂ€mst efterfrĂ„ga en ordentlig massage pĂ„ det onda stĂ€llet. 

(null)

Onsdag och torsdag spenderas i bĂ€sta bebisfabriken tillsammans med min grymma barnmorskestudent. Jag fick Ă€ran att vara med vid 3 barns ankomst till vĂ€rlden, helt underbart đŸ„°. Tröttnar aldrig! 

(null)

(null)

(null)

I veckan Ă„kte överdraget av och kuddarna fram pĂ„ utemöblerna i mitt happy place, vĂ€rme och sol gör att hela min sjĂ€l och mitt inre blir lyckligt! 😍🌞

Idag, fredag, sĂ„ hade vi vĂ„r premiĂ€r av vĂ„r undersköterskeutbildning. Det gick jĂ€ttebra men vi ska putsa pĂ„ nĂ„gra saker för att det ska bli Ă€nnu bĂ€ttre nĂ€sta gĂ„ng 🙃. Kul att göra sĂ„dana hĂ€r saker för sina kollegor, att höja deras kompetens och göra jobbet förhoppningsvis lite roligare. 

Felix avslutade sin 16 veckor lĂ„nga praktik pĂ„ Johnson&Johnson i Uppsala idag, 10 mil enkel resa har han kĂ€mpat med dessa veckor
 Bara fina ord hade de att sĂ€ga och flera personer stĂ€ller upp som referenser inför kommande jobbletande 😍. PĂ„ tal om det sĂ„ var F pĂ„ en arbetsintervju idag vilket enligt F gick jĂ€ttebra. Han fick en positiv kĂ€nsla bĂ„de under intervjun och nĂ€r han gick dĂ€rifrĂ„n! HĂ„ll tummarna nu!! đŸ™đŸ»đŸ™đŸ» Dags att F fĂ„r jobba med nĂ„got han brinner för đŸ„°

Imorgon har jag tagit 2 extrapass sĂ„ jobbar 7-21:30 😅😅 och pĂ„ söndag Ă€r jag ledig sĂ„ ska försöka ta det lugnt dĂ„ men har vissa saker jag behöver göra


Ha en fin helg ni underbara đŸ˜đŸ€©đŸŒž




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Johnson har varit pÄ Johnson & Johnson haha.

solen rules.

trevlig helg

Svar: Ja, det var kul att han hamnade dĂ€r 🙂
Chetti

2022-04-23 @ 08:14:49

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0