Friyay

Ledig dag, enda lediga dagen denna veckan så jag är bara hemma och njuter. Pysslar med lite olika saker, tränat, beställt lite sommarklänningar, sandaler och badkläder trots att det just nu är minusgrader här och snöar… 
Jag ska påskpynta här hemma idag, ska bli kul och mysigt! Jag jobbar hela påsken men vi kan fira efter jobbet 🙌🏻. 

Måndag-torsdag satt jag som koordinator på jobbet och det gick väldigt bra! Trivs i den rollen och vi hade hanterbara pass med lagom mycket att göra. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Dessa bilder är från 2012, tänk vad åren de springer fram! 🤩😍😕

I helgen jobbar jag lördagdag och söndagkväll, helt ok för då får man ändå njuta en del av helgen 🙃

Samuel ska på Påskdisko idag, han har längtat hela veckan hahaha

Just det Alicia tog sin tredje dos covidvaccin i söndag! Skönt att F, jag och Alicia är fullt vaccinerade nu. Henry har 2 doser och den tredje dosen rekommenderas inte de under 18år ta enligt FHM. 

Önskar er alla en skön helg vare sig ni är lediga eller jobbar 🙂


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

tack detsamma <3

Svar: ❤️❤️🥰
Chetti

2022-04-02 @ 08:04:10
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0