Glad Påsk

idag är det ju inte glatt då det är Långfredag och Jesus dog för våra synder men på söndag är det glatt igen när han återuppstår 🙌🏻

Måndag-onsdag har jag legat i soffan och kurerat mig, inte gjort många knop men dagarna går ändå så fort förbi…

(null)

Igår, torsdag, så var jag bättre så min enda lediga dag denna vecka så drog jag och Samuel på bio.

(null)

(null)

(null)
Sonic 2 och dyrt snacks/godis… för nej jag är laglydig och smugglar inte in snacks och godis nu när det inte är tillåtet längre att ta med eget in 🙃

Påsken är här och jag jobbar i princip hela påsken, långfredagkväll, påskaftondag, påskdagenkväll och annandagpåskdag. Men vi ska ändå ha påskmiddag imorgon efter mitt jobb för att fira. Köpt hem en massa gottegott

(null)

Tack Sverige för elkompensationen vilket gjorde att vi fick 6000kr (maxbeloppet) tillbaka på den dyra elen jan-mars. Minus på räkningen denna månad wihooo 🎉🙌🏻🙏🏻

(null)


Nu är det 2 år sedan F gick igenom detta tält och sedan blev inlagd och kämpade emot Covid 19 i 11 dagar både på infektion och IVA. En fruktansvärd tid som kommer göra sig påmind varje år i april… Tacksamhet till IVA Södertälje som räddade min mans liv! 

Önskar er alla en fin Påsk!! 🤩😍


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

tack detsamma

Svar: Hoppas ni hade en fin Påsk!! 🥰🥰
Chetti

2022-04-16 @ 08:32:37
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Kontrollerade Filmstaden er eller frågade om ni hade nånting eget med er? 😅🔫

Skönt att du mår bättre! ❤️ Ja skönt att få tillbaka pengar, vi fick 4900 kr.

Mysigt att fira, ni är duktiga på att fira högtider. 🐣🐰

Svar: Nej, de frågade inte hahaha 😜

Wow, vad bra att ni också fick pengar för elen!! 🙌🏻

Älskar att fira högtider, jag tycker nog det är roligare än barnen hahaha, ser framemot barnbarn och att få hålla alla högtider här hemma ❤️❤️
Chetti

2022-04-16 @ 23:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0