Helgrapport

I helgen skolade jag in en ny barnmorskekollega på förlossningen. "Vi" hade en förlossning både lördag och söndag men på söndagen var inte jag med under själva förlossningen för jag hade även hand om en annan familj som behövde stöd och hjälp i sin svåra situation 😢

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Påskpyntat härhemma 😍🤩 och det gör vardagen lite roligare. En granne gick förbi och sade att hon alltid blir så glad över vårt pynt som vi sätter upp vid alla högtider 🥰. 

Idag, måndag, är jag ledig så har tränat, rensat och städat badrummet, förberett lite för nya barnmorskestudenten som börjar imorgon och resten av dagen ska jag mest chilla och kolla serier.

Jag jobbar sedan tisd-fred och går med min barnmorskestudent alla passen, ska bli kul!

Önskar er en fin vecka!! 🙌🏻


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

tack detsamma, roligt när grannarna är glada.

Svar: Jaa, blev väldigt glad!!
Chetti

2022-04-05 @ 06:23:11
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0