”Ledig fredag”

Yes, ledig från jobbet men ändå fullt upp härhemma. Jag har bland annat handlat gottegott, tränat, letat och sökt jobb åt Felix, rensat och städat badrummet på ovanvåningen och varit på Synoptik med Samuel m.m. Nu har jag bytt om till pyjamas och är redo att varva ner framför någon skräckfilm/serie heeheheh

Jag har haft en bra vecka, koordinator 2 pass, undersköterskeutbildning en dag och själv på golvet utan student en dag. Så kul att få gå helt själv med min uska och få rå om patienterna helt själva. Jag fick dessutom äran att ta emot ett barn, lite drama kring det hela men ändock väldigt roligt! 🥰👶🏻
Min barnmorsketudent var sjuk men vi ska gå ihop i helgen så hoppas hon är frisk nu. Lördagdag och söndagdag blir det i helgen och imorgon efter jobbet så kommer vi ha årets premiärgrillning förhoppningsvis med vänner 🥰 mysigt men jag lär vara trött 😴 

Hoppas alla får en ok helg och en fin Valborg!! 🎉🎉


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

"sökt jobb till Felix" hahaha bra mamma-max :P :D

Trevlig helg. :D

Svar: Hahaha, jag är nog lik mamma där 🙂. Jag hjälper honom för han har fullt upp med sitt examensarbete 😅😅
Chetti

2022-04-30 @ 06:54:49
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Hahahahahaha jag tänkte samma som Stamp-E 😂😂 ha en fin helg ❤️

Svar: Hahaha ❤️❤️
Chetti

2022-04-30 @ 07:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0