På väg till jobbet

Heldag på BB i lördags och det var en helt ok dag faktiskt men var såklart dödstrött och somnade när jag satte mig i soffan hemma 😅. 

(null)

I söndags veckohandlade vi, jag sprang på löpbandet och gjorde matlådor för veckan, fixade med lite markgöra men var så trött hela dagen. Heldagar tar ut sin rätt på denna 40+ åring…

Nu sitter jag på bussen till jobbet, en kväll på förlossningen, imorgon kör vi undersköterskeutbildningen igen, onsdag och torsdag går jag med min barnmorskestudent på förlossningen och på fredag är jag ledig men kalendern är redan fullbokad av saker… som sagt jag behöver minst 1 veckas ledighet från både jobb och hem, utan måsten och bara vila/roliga saker…

(null)

(null)

Hann äta lunch en stund i solen idag innan jobbet, guldvärt! 🤩🌞

Ha en fin vecka allihopa!! 🌞🌞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0