Påskhelgen lider mot sitt slut

och medan majoriteten i Sverige varit lediga och farit runt i landet och firat Påsk så har jag varit i bebisfabriken. Fredag och lördag spenderade jag på BB med härliga nyblivna föräldrar 😍🤩
I söndags satt jag som koordinator och svarade i telefon på förlossningen. Och idag gick jag tillsammans med min student och vi hade en härlig förlossning 👶🏻. Älskar hur mina arbetsdagar skiljer sig åt och ynnesten av att få prata med och träffa kvinnor i olika stadier av sin graviditet, förlossning och postpartum. ❤️❤️

I lördags firade vi Påsk med Anna och hennes dotter. Vi åt god mat, kollade på film och sedan kom Påskharen hoppandes med påskägg åt oss 🥰🙌🏻

(null)

(null)

Ny vecka är igång, är ledig imorgon men dagen är uppbokad redan med naprapatbesök (har ont i en muskel i ryggen som jag vill ha hjälp med), ska hjälpa F att söka fler jobb inför den stundande examen (redan sökt 6 stycken förra veckan), förbi jobbet och förbereda inför vår undersköterskeutbildningen som jag är med och håller i (första dagen på fredag), måste rytta upp lite härhemma också så dagen kommer rusa förbi utan någon större återhämtning tyvärr… 😕

Sedan jobbar jag på förlossningen på onsdag och torsdag, fredag kör vi igång undersköterskeutbildningen och på lördag har jag tagit två extrapass (för att kompensera för mina sjukdagar) så jobbar 7-21:30, troligen på BB. 

Söndag är jag ledig men dagen är redan uppbokad för några saker som jag skjutit fram ett tag bl.a. shoppa kläder särskilt byxor åt Henry som växer som ogräs och alla byxor blir för små i längden… 

Blir trött bara av att skriva allt som ska göras i veckan, behöver semester!! 🙏🏻

Önskar er alla en fin vecka!! 🌸🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0