Småkrasslig

Känner mig lite småförkyld, det slog till nu på vägen hem från jobb…, är nu hemma och ligger i sängen. Ska vila i helgen, ska försöka kurera mig så jag kan jobba måndagkväll igen 🙏🏻
Troligen har Alicia smittat mig, hon var förkyld månd-onsd…

Jobbet har varit ok, jobbat på förlossningen i veckan, 2 pass med min student och vi har haft två bra förlossningar. Idag fick jag springa ner på kejsarsnitt precis innan jag slutade med en prematur bebis. Två pass har jag suttit som koordinator. Så en händelserik vecka 👶🏻👶🏻👶🏻

(null)

Önskar er alla en härlig helg! Här har det snöat i princip dagligen hela veckan, nu får det faktiskt räcka! Längtar efter våren!! 


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

men chetti, du vet att det inte finns förkylningar längre, its covid all the way baby :D

Ja gaaaaalet väder det varit denna veckan, igår snöade det vid 4 olika tillfällen här, helt stört, och sen emellan strålande sol, crazy.

trevlig helg och krya på dig.

Svar: Covid negativ 🙌🏻🙏🏻 hade varit förvånad om det var covid igen, hade det juni mitten av januari 😅😅 en riktig bondförkylning alltså
Chetti

2022-04-09 @ 06:18:18
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0