Back to work

(null)

(null)

(null)

I lördags njöt vi av värmen, var ute och cyklade och hade besök av en vän och hennes dotter. 

I söndags slappade vi mest och förberedde för vardagen som nu börjat lite smått för oss. 
Igår, måndag, började jag jobba igen och vilken rivstart, jobbade heldag (7-21:30) första dagen efter semestern… och det var ett sådant där hektiskt pass dessutom så var helt slut i kropp och knopp när jag kom hem. Halva dagen i telefonen och halva ute på golvet med patienter. 

Sedan jobbade jag dag idag, tisdag, så det var riktigt tufft att komma upp och fortsätta jobba på men men nu är jag hemma i soffan 🙌🏻😵‍💫🤯😩

Ny vecka igång och idag, tisdag, började Samuel i 4:an 🤩😍 och han cyklade själv till och från skolan. Duktig och stor kille vi har! 
Henry har fortfarande sommarlov och Alicia är också ledig denna vecka. 

I veckan är jag ledig fredag och söndag, tog ett extrapass på lördagdag because we need the cash. 🙏🏻

Önskar er alla en fin vecka!! ☀️☀️


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

tack detsamma

Svar: ☀️☀️😀😀🥰🥰
Chetti

2022-08-18 @ 06:34:22
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0