Ledig helg!!

Det har varit en blandad kompott på jobbet med att sitta som koordinator och sedan arbeta på golvet med patienter, omväxling förnöjer 😀

I tisdags fyllde Alicia 19år, på förmiddagen åkte jag och F och köpte ny tvättmaskin och ny torktumlare, underbart! Det ingick hemkörning, installation och bortforsling av gamla varorna så perfekt. Vi tog det på 10 månaders räntefri betalning 🙌🏻. De kommer förhoppningsvis nu nästa vecka! 

F gick handledarkursen för att få köra privat med Alicia och Henry, dags att ta tag i körkorten 😀. Sedan möttes vi upp och åt supergod mat på Heron City. På kvällen kollade vi serier och åt lite gottegott 🤩😍😜. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Samuel vägrade låta tandläkaren dra ut hans tänder i onsdags… så F fick gå därifrån och nu har vi bokat om så jag går med honom istället. Hoppas det går bättre! 

I torsdags började Samuels simskola och nu håller vi tummarna för att det lossnar. Han är inte rädd, flyter på rygg och så men svårt att få ihop koordinationen med bröstsimmet. Det kommer, det vet jag 😃

(null)

Ledig helg framför mig och det känns bra! Inte mycket planerat, Samuel ska på kalas i alla fall 🎶🎉🍰. 

Önskar eder alla en fin helg!! ☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0