Veckorapport

En babyrik vecka för mig och min student, flera bebisar nästan varje pass och det har varit superkul 🙂. 

I onsdags på min lediga dag var tanken min att storstäda och så men istället lekte jag med barnens julklappar och kollade film/åt gott hehehe

Jag skulle egentligen inte äta något gott nu i mellandagarna men det har det blivit tyvärr men jag accepterar det nu i efterhand att det inte blev som planerat. Men "på måndag" då kör jag igång och vidare på "mitt nya liv" igen och fortsätter resan neråt. Finns inget alternativ utan det är det enda raka! 
Dock tränar jag som vanligt, 5ggr/veckan sedan 2,5år och det känns väldigt bra. 

Ledig 3 dagar framåt och jag ser framemot att få sova ut på morgnarna. Nyårsafton imorgon och vi kommer ha en vän med dotter över på nyårsfirande och de ska också sova över 🙂. Söndag blir återhämtningsdag 🤩😍

Önskar er alla en fin Nyår och du "vi ses nästa år" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0