Fredagkväll

Ledig helg men jag har faktiskt tagit ett extrapass imorgon, lördagdag för pengarnas skull. Får väldigt bra betalt när jag tar ett extrapass då det blir både bonus och kvalificerad övertid då jag redan jobbar 100% 🙏🏻. Felix ska troligen oxå arbeta extra så det passar ju bra 🤩😍. Söndag är jag ledig så vi får se vad vi hittar på då. 

Samuel är så duktig nu, han har egna husnycklar och han går hem själv varje dag. Henry och Alicia är våra klippor som lämnar honom de dagar jag jobbar dag ❤️❤️❤️. Vet inte hur vi skulle löst det annars 😅 
Samuel går ju på simskola och nu flyttar han upp till steg 2 i nästa omgång, så det går sakta framåt. Han ska nog lära sig simma ordentligt en dag, Henry var ju 11år när han lärde sig 😅

Felix har redan hunnit vara 2 veckor på sin praktik och han trivs bra. De pratar gott om honom, och har börjat prata om en ev. tjänst hos dem efter examen. Synd bara att det är sådan jobbig pendling… 😕 så vi får se hur det blir. Men kul! Min man är lätt att tycka om och är duktig på det han gör 😍🤩. 

(null)

(null)

På Alla hjärtans dag så fick jag denna underbara ros och supergoda hallongrottor av Felix 😍🤩. Jag hade dukat fint och köpt thaimat, mumsigt!

I veckan (tisd-fred) har jag jobbat på BB och träffat härliga familjer med nyfödda bebisar 👶🏻 👶🏻👶🏻👶🏻

Bilen hämtades av bärgare i onsdags då vi inte fick igång den trots hjälp av grannar och vänner. Det visade sig att batteriet var trasigt, så det var enkelt fixat och igår hämtades bilen igen. Var rädd för att den skulle gå till sälla land…

Strax ska jag bege mig iväg till centrum och köpa lite gottegott åt mig och barnen. Sedan blir det soffhäng och min nya serie "Inventing Anna" på Netflix. 

Ha en fin helg goa vänner!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0