Friyay

Ledig helg framför mig, jobbat de två senaste helgerna så jag ser framemot sovmorgnar och besök av vänner. Sedan ska det städas, tränas och annat smått och gott 😄

(null)

Veckan har bestått av härliga förlossningar 👶🏻👶🏻👶🏻 tillsammans med min student. En dag satt jag som koordinator och det var som att spela Tetris för att det ska bli bra för patienter och personal, men väldig rolig och krävande position att ha på förlossningen. 😅🙏🏻🤰🏻👶🏻👩‍🍼👨🏽‍🍼

I onsdags var jag ledig så satt och planerade inför Alicias student. Roligt men mycket att köpa och fixa men tänker att det blir en långsiktig investering för vi har ju ytterliggare två hyntingar som (förhoppningsvis) ska ta studenten en dag. 

Nu ska jag kolla på en serie och äta gott, just nu kollar jag på Archive 81 på Netflix, mycket spännande 😊 

Önskar eder alla en fröjdefull helg! 🌸



Kommentarer
Postat av: Ingela

Har börjat kolla på archive 81 jag med 😄 vågar inte se den utan Richard 🙈😆😆

Ser fram emot studenten, tänkte ta långhelg eftersom det både är pingsthelg och nationaldag på måndagen. Tänkte köra upp på torsdagen och så kan jag hjälpa till med förberedelserna 🤗

Svar: Älskar Archive 81, ett avsnitt kvar 😩

Åh, jättetacksam för all hjälp vi kan få ❤️. Tänkte ta semester ett par dagar där den veckan och hoppas få det i alla fall några dagar innan studenten!
Chetti

2022-02-06 @ 23:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0